top of page

מעטפת השרות שאנו מספקים בנויה משלושה מישורים

 

א. עם רכישת התוכנות בכל גרסה עדכנית, תקבלו הדרכה ראשונית חינם בהתאם לגרסה וכמות העמדות שברצונכם להפעיל

הדרכה זו תספק לכם את הכלים הבסיסיים להפעלת התוכנה וכניסה לעולם חדש וידידותי של סביבת תכנון

 

ב. בתקופה הצמודה להתקנה, תקבלו חינם עזרי הדרכה וכמובן שתוכלו להשתמש בסרטוני וספרי ההדרכה

החינמיים שלנו ברשת, המאפשרים קבלת מענה לשאלות שעולות תוך  כדי ההכרות הראשונה עם התוכנות, בנוסף, את כל

התוכנות מלווים ספרי הדרכה בקבצי צפיה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

​​

 

ג. בשלב המעבר לעבודה אמיתית אנו מספקים הדרכה בתשלום במשרדי הלקוח, או במחיר מופחת על ידי שיתוף מסך, כך מתקבלת תשומת לב מלאה לצרכי הידע הנחוץ, מאחר ורמת הידע משתנה ממשרד למשרד ובתוכו

 

מנסיון רב שנים, שלבי ההטמעה הנ"ל מאפשרים למשתמש מתחיל להפיק עבודה ברמה טובה כבר

בחודש הראשון וכמובן לשפר את התפוקה מחודש לחודש

ללקוחות שעברו שלבים אלו בהכרת התוכנות אנו מספקים תמיכה טכנית בפתרון בעיות. במידה ואנו מזהים

צורך בהדרכה לשיפור והתייעלות השימוש, אנו מספקים זאת במחירים סמליים

איש עם אוזניות עובד על מחשב

במדריך, הקלידו בשורת החיפוש את

הנושא, כמו שמופיע בתוכנה. את התוצאות ניתן לתרגם

בקליק ימני לעברית, בדפדפן

איש מביט במסך וחושב
תמונה של כרטיס מעבד למחשב

פה תמצאו את דרישות החומרה ומערכת ההפעלה

הנדרשת להתקנה ועבודה תקינה עם גרסת ארכיקאד

BIMx המעודכנת, צפיין

BimCloud וענן  

לטיפול בתמיכה טכנית, פנו אלינו

 בוואטסאפ / מייל ושלחו

 מספר גרסת תוכנה (26,27..)

סוג גרסה - מסחרית / סטודנטים / נסיון  תאור הבעיה וצילומי מסך קשורים לבעיה

ידיים מקלידות על מקלדת מחשב נייד
מרכז התמיכה
whatsapp וואטסאפ ארכיקאד ישראל
סמל של דואר

הסכם שרות שנתי

מקלדת מחשב

הדרכה פרטית

יד מפעילה עכבר מחשב

הדרכה במחיר סמלי

כשתרצו הדרכה מרוכזת ויעילה, נספק אותה במשרדכם או על ידי שיתוף מסך

העלות השנתית היחידה ללקוח שברשותו רשיון

אנו מציעים ללקוחותינו את האפשרות להוספת הסכם שרות שמקנה 3 אלמנטים חשובים

א. תמיכה טכנית מוגברת המורחבת להדרכה מרחוק במקרים דחופים וזאת מעבר לתמיכה טכנית רגילה

ב. טמפלטים וסביבות עבודה מותאמות למקצוע תכנון

ג. הדרכות חינם או במחירים מוזלים

bottom of page