אנו מאפשרים רכישת מנוי לתוכנת ארכיקאד, ענן ואפליקציות לכל מכשיר, ישירות מחנות גרפיסופט העולמית
וגם רכישת רשיון קבוע לכל החיים, אפשרות הקיימת בישראל, עבורה אנו מספקים הצעת מחיר לפי צרכי הלקוח
r
את התמיכה הטכנית והעזרה הראשונית תוכלו לקבל מאיתנו אם נרשמתם או תרשמו באתר גרפיסופט
כבעלי עסק / כתובת בישראל
הקפידו למלא פרטים נכונים כדי שנוכל לחזור אליכם בתקופת הנסיון או לאחר הרכישה
עם טיפים, עדכוני תוכנה ועזרה כללית
בשלב המעבר לעבודה אמיתית אנו מספקים הדרכה בתשלום במשרדי הלקוח, או במחיר מופחת על ידי שיתוף מסך, כך מתקבלת תשומת לב מלאה לצרכי הידע הנחוץ, מאחר ורמת הידע משתנה ממשרד למשרד ובתוכו
מנסיון רב שנים, שלבי ההטמעה הנ"ל מאפשרים למשתמש מתחיל להפיק עבודה ברמה טובה כבר
בחודש הראשון וכמובן לשפר את התפוקה מחודש לחודש
ללקוחות שעברו שלבים אלו בהכרת התוכנות אנו מספקים תמיכה טכנית בפתרון בעיות. במידה ואנו מזהים
צורך בהדרכה לשיפור והתייעלות השימוש, אנו מספקים זאת במחירים סמליים
במדריך, הקלידו בשורת החיפוש את
הנושא, כמו שמופיע בתוכנה. את התוצאות ניתן לתרגם
בקליק ימני לעברית, בדפדפן
פה תמצאו את דרישות החומרה ומערכת ההפעלה
הנדרשת להתקנה ועבודה תקינה עם גרסת ארכיקאד
BIMx המעודכנת, צפיין
BimCloud וענן
הסכם שרות שנתי
העלות השנתית היחידה ללקוח שברשותו רשיון
אנו מציעים ללקוחותינו את האפשרות להוספת הסכם שרות שמקנה 3 אלמנטים חשובים
א. תמיכה טכנית מוגברת המורחבת להדרכה מרחוק במקרים דחופים וזאת מעבר לתמיכה טכנית רגילה
ב. טמפלטים וסביבות עבודה מותאמות למקצוע תכנון
ג. הדרכות חינם או במחירים מוזלים
הדרכה פרטית
הדרכה במחיר סמלי
כשתרצו הדרכה מרוכזת ויעילה, נספק אותה במשרדכם או על ידי שיתוף מסך